Deletedmom59 😊😊 isim yok çünkü bulamıyoruz resmen yakıstıramıyoruz heralde bebeklerımıze. Ama degısık olsun dıye de abidik gubıdık seylerde koymak istemem. Anlamı bnm için önemli açıkcası 😊 bide zevk meselesi. Ben naif hanım hanımcık isimler tercıh ederım başkası diğer seylere bakar yanı herkesın begenısı aynı olamaz zaten.