Merhaba sevgili anne adayları size 6 günlük taze anne olarak yazıyorum 😇😇 öncelikle 37+2 de 3 kilo 50 cm bir kız çocuğu dünyaya getirdim Allahın izniyle. Geçen hafta çarşamba Doktoruma 37. Hafta kontrolüne gittim aynı zamanda çatı muayenesi yapacaktı. Gittim ve muayene oldum herşey çok güzeldi ama o da nesi çatı muayenesinde 3-4 cm açılma çıktı. Bu arada çatı muayenesi hiç acıtan birşey değil korkmayın o kadar hızlı oldu ki başlamasıyla bitmesi bir oldu. Gel gelelim açılmaya doktorum dedi ki senin kız bu gece de gelebilir yarın da hazırlıkları tamamla zeytinyağını al gel doğuma 🤭 ben akşam eve döndüm biraz biraz sancılar başladı ama düzenli ve şiddetli değildi yattım uyudum. Sabah annemle kahvaltı yaptık oturduk muhabbet ederken akıntı gibi birşey hissettim. Tuvalete gittiğimde kahverengiye yakın bir akıntı gelmişti heh dedim nişan geldi. Doktora haber verdim hemen hastaneye gel dedi. Ben açılma çok ilerlememiştir diye düşünüp rahat gitmiştim. Gittim açılma 5 buçuk cm olmuş hemen yatışımı yaptılar nst bağlandı plates topu geldi sancılar çıkıyor ama bende tık yok. Hiç oturmadım ayakta geçirdim vaktimi hep arada çömelme hareketleri yaptım arada plates topunda zıpladım. 3 buçuk gibi hasteneye yattık açılmam hızlı hızlı ilerledi ama aşırı bir sancı yok bebeğin kalp atışları normal olduğu için suni sancıyabgerek duymadı doktorum. Saat 6 gibi açılmam 7 cm buldu ve artık ağrıların artması gerekiyordu o yüzden suyumu açtılar o da gayet acısız birşeydi çayı muayenesi sırasında incecik birşeyle açtılar. Sonrasında Ağrı desteği verdiler suni sancı dan daha hafif birşey biraz ağrılatım arttı ve düzene girdi baktılar açıklık 8 cm ve ıkınma hissi veren bir ağrı geldi 4 tane ağrı karşıladım doğum şiddetli diyebilirim. Sonra yürüyerek doğumhanrye gittim. Bşraz gerildim haliyle