hulya_1919 inan birşey de yemiyorum sabah kahvaltı arada biraz meyve birde akşam yemeği onuda erkenden yiyorum ama bizim oğlana ne yesem yarıyor. Normal hayatta peynir yumurta sütü seven bir insanım zaten onlar yararlı oldu sanırım. Şimdi onlari azalttım. Şekeri hayatımdan cikardim ne olur ne olmaz diye ama genetik işte . 😏