ogrencianne35 aslında cinsiyet öğrenmek istemiyorum ama bebeğe bir şeyler örmek içinde öğreneyim diyorum 11.haftadayiz haftaya detaylı ultrasona gireceğiz acaba o zaman belli olur mu ki daha önce ogrenen oldu mu nasıl güzel bir heyecan ama 💙🤗😍
Fatma74 13+5 olduk ama daha öğrenemedik ya Detaylı ultrason için erken değilmi. burda okuduklarıma göre 20.haftadan sonra gidiliyormuş genelde
1haziran 13 haftalığım 12+2 de ikili tarama testinde %80erkek demişti ama ultrasonda 1 hafta önden gittiğini söylemişti gelişiminin 👶
ogrencianne35 Hemsiremom ikili tarama testi yaptırmak istemediğim için hem ense kalınlığı bakilacak hemde detaylı ultrason
ogrencianne35 Hemsiremom detaylı ultrason oluyor bu hafta da doktorum kendisi istedi ben ikili tarama testi yaptırmak istemedim çünkü ense kalinligi ve detaylı ultrason istiyorum dedi bende biliyorum neyin ne zaman yapıldığını doktorumuz her şeyi açıklıyor
Yagmur58 Haftadayım hala öğrenemedim bebek cinsiyeti göstermiyor 22. Hafta da detaylı ultrasona gireceğim inşaallah o zaman öğrenirim :)
ogrencianne35 Amed2121 ben ikili tarama testi kabul etmedim. yaptirmıyorum yani canim doktor da hhem ense kalinligi hemde detayli ultrason istedi benim gitmiş olduğum hastaneye bi çok arkadaşım gidiyor onlar da bu haftalar içinde detaylı ultrasona girdi
ogrencianne35 [url=https://hizliresim.com/Zk6B9s][img]https://i.hizliresim.com/Zk6B9s.png[/img][/url] @Fatma74 @Hemsiremom @Amed2121 bakin burada da yazıyor herşey