Zehra-Arda Merhaba arkadaşlar hamileliğimin 8 haftasındayım 3 gün önce lavobaya çıkınca Af edersiniz peçeteyle silinirken kanamam görüyorum az az . aynı sorunu yaşanlar varmı neler yaptınız nasıl atlattınız bu süreci
Ebrulisss Ben yaşamadım ama acilen doktora gitmen gerek ona gore ilac veririr dikakt et kendine ayaklarini sicak tut belinide ayni sekilde. Hemen bir doktora gozukmelisin ..