Girlpowerbabe değişiyordu, 30,40,60, en yüksek 80 çıktı. Ben günde 4 başladım hala sancılarım yüksek çıkınca 6ya çıkardı doktorum. Ben tansiyon problemi yaşamadım canım, hastaneye yattığımda başlamıştı o sırada tansiyon ölçümü yapıp doz ayarı yaptılar. Bana sadece sıcak ve ter basması şeklinde etki gösterdi, başka bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. Sen de yaşamazsın inşallah 🤲🏻