Bendeeee 🤷🏼♀️ nerdeyse öğlen kalkıyorum yataktan üstümde fil oturuyo gibi parmağım kıpırdamıyor aşırı halsizlik ve yorgunluk var. Doktoruma da söyledim bu kullandığım sidefer hapı var Demir vs için içtiğim onu günde ikiye çıkardı ve multivitamin verdi kaç gündür iyiydim gene çarpıldım bugün resmen 🙄🙈