buseazizoglu benm de 19 başlıcak yarın ☺️ rahim hizalrında göbeğimin 3 parmak altında fln böyle pıtpıt bi şeyler hissediyorum 1 haftadır hep aynı şiddet ve histe oldugu için de sanki bebekmiş gibi geliyor o pıtırtılar ama emin de değilm 🙈inşallah bebiştir bugn pek hissedemedim gerçi ama ayakta çok kaldığm bi gün oldu belki gece uyku moduna geçnce hissederim yine bi şeyler 😊sizin nasıl gidiyor ??