Ben genel oldum çok rahat geçirdim doğumdan sonra elinizden geldiği kadar çabuk ayağa kalkın çok zor ama yinede yürüyebildgnz kadar yürüyün hemen iyilesiyosunuz canım acıyo diye yatarsaniz iyilesmeniz haftaları bulur 😂 mutlu olmaya çalışın yanınızda sevdiğiniz insanları bulundurun bol bol komposto kayısı hurma üzüm incir tarzı bağırsakları rahatlatan şeyler tüketin😊 süt artırıcı şeyler tüketin rezene çayı düzenli için hem gaz için hemde süt artması için faydalı oluyor. Aklıma gelenler bunlar 💕