Duyguork Kesin almalısın dediğini bir şey var mı kızlar?? 5 tane yenidoğan takım yeterli mi? Bez olarak prima ,sleepy ,molfix mi ?
Oykuaygun Duyguork aralarından sleppy daha iyi ama ben bütçe açısından Jenny willy yada minies tercih edicem. Hastane çıkışı aldın mı?
KasimMom Duyguork sleppy dennmemnunum canım yenidoğan 5 takım derken 5 takım hastane çıkışı mı yoksa normal takım mı ben uzun kol kısa kol body ve patikli alta ağırlık verdim sonrasından ikili takımlara 2 tane 5li hastane çıkışı 1 tanem de 10 lu hastane çıkışı yeterli oluyor bence
Busracobann Duyguork canım bez olarak en iyisi Prima kızım 2 yaşını geçti sleepy de denedim beğenmedim şimdi Molfix kullanıyorum tuvalet eğitimine başladık ama 2. Bebeğime Molfix almayı düşünüyorum
Zafsim0801 Duyguork ben daha. Bugün aldım 1.paket yenıdogan 1 paket daha alırım başka almıcam elımde kalmasın diye
Zafsim0801 Duyguork YouTube’da karşılaştırma videolarıııı var veya hepsi burada n11 yorumlarına sürekli bakarım molfix yapı olarak kalınmış ve emilim yok dıyorlar kalın oldıgundanda bebek çiş yapınca bir okadar daha ağırlaşır bez
Franses Ben bez pampers pure protection ve sleepy natural aldim ilk haftalarda pure protectioni kullanmayi dusunuyorum biraz daha pahali ama organikligi ve yorumlari cok guzel
SofiB Duyguork bez konusu herkese göre farklı gelişen bişey bence en iyisi deneyip bebeğiniz için en uygununa karar vermeniz bazen çok iyi dediğimiz markalar bebeğe iyi gelmiyor pişik oluyor ya da sızdırabiliyor ben oğlumda bir kaç markayı deneyip o şekilde doğruyu bulmuştum açıkçası bez stoğunu bu sebeple doğru bulmuyorum nacizane fikrim ☺️
Duyguork @SofiB kesinlikle öyle mantıklı ama bazı bezler özellikle taşırma yapıyormuş deneyimli annelere sormak istedim