Mahir Zlfkrrr benim normalde dundu canm dr verdigi tarih ben yurtdisinda yasiyorum sezeryan vermiyolar burda herhangi bi sorun olmadkca normal dogumu bekletiyolar sorun yok yani
Aysnuraktay Zlfkrrr daha ne kadar bekliyecekmiş acaba bebeğin kendi kakasını yemesini mi bekliyorlar merak ediyorum
Zlfkrrr Aysnuraktay en çok da ondan ve kordon dolanmasindan korkuyorum . Pandemi süreci olduğu için son anda doktor değiştirmek istemiyorum . Ama gerçekten tedirginim. Cuma günü kontrolüm var
Aysnuraktay Zlfkrrr yani endişeleniyoruz normal olarak fakat doktorlar gerçekten yeteri kadr ilgilenmiyorlar bence benim de cuma günü randevum var ve tam 40 hafta olucak bakalım ne diyecek