hulya_sncr47 Cigilipap Rabbim kolay bir Doğum nasip etsin inşallah bizde 38+1 günlük olduk darısı bizim başımıza inşallah 🤲🤗🤗🤗
Kbrysnvrl Rabbim yardımcın olsun canım bende 38+6 sabırsızlıkla oğluma kovuşmayı bekliyorum darısı başıma. İnşallah
minigim__1 Cigilipap Rabbim kolaylık versin normal doğumdan cok korkuyorum bende 33 hafta olduk sezeryan ilk mi olacak sizin ?
Zeyno25-bykl Cigilipap rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 bende 14 aralikta doguracam heyecanla bekliyorum bide ben doğurdum postunu acsaydim diye 😃🥰🥰