Belinda Haftamdayim. Göğüs uçlarım çok hassas. Bugün gümüş kapak kullandım ama çok birsey değişmedi. Sağsalim dogurabilirsem Allah’ın izniyle, emzirmede sorun yaşayacak gibiyim. Bu avent göğüs ucunu kullanan var mi? Bebek memeyi bu uc ile kabul ediyor mu? Plastik gibi birsey sonuçta bilemedim 😕