AhsenFatma ben ilk doğumumu orda yaptım gayet memnundum, hemşireler illaki gıcık oluyor da doğumuma denk gelen Mehmet Bora Bozgeyik çok iyiydi onun sayesinde normal doğum yaptım. Şimdi de kontrollerime hep Buca kadın doğuma gittim, ama pandemi den dolayı ve değişik oldu . Riskli bir gebeliğim var 37+4 deyim , Buca kadın doğumdaki gittiğim doktolar orda dogurttamayacaklarini söylediler yarın tepecige gideceğim doğum planı için, yüksek ihtimal sezeryan olcak 🤷