Merhaba ben de bir şey danışacağım kısmetse oğlum olacak inşallah ve adını doruk koymaya karar verdim ancak bi arkadaşım eskiden ilkokulda doruk diye bi Arkadaşı olduğunu ve çok dalga geçtiklerini söyledi
doruk moruk a…. koruk diye.. özür dileyerek yazıyorum siz ne düşünüyorsunuz dalga geçmeye müsait bir isim mi doruk, benim aklıma bile gelmezdi