orkide21
ayseeerl13 neden doktora gitmiyorsun çok tehlikeliymiş. Ben sadece bir aydır oluyorum doktor dedi biraz daha olsaydın bebegede zararı olur .
sonucda su ve vıtamın mıneral kaybediyorsun . Ben en ufak rahatsızlığımda doktora gıdıyorum . Yarın bırgun bebeğe bi zarar olur bu sefer kendımı suçlu hissederim .