İyi akşamlar arkadaşlar. Bugün haberlerde gördüm. Bir anne kovid olmuş. Doğumu başlamış. Tabiki düzenli olarak gittiği özel hastane ( istanbulda) kabul etmemiş. Sonra başka bir hastaneye gidiyorlar orasida kota diye bir sorun çıkarmışlar. Maalesef anne hayatını kaybediyor. O kadar üzüldüm ki. Tam dinleyemedim haberi Lütfen sizlerde önceden hastaneniz ile bu durumu konuşun. Doğum zamanı covit olursam yinede doğumum olur mu diye? Gerekirse hastanenizden, yazılı bir belge alın. Bilmiyorum verirler mi ama. İşimizi sağlama almaya çalışalım kızlar. ( lütfen korkutmak için mi yazdın gibi şeyler yazmayın ) ben elimden geldiğince önlem almaya çalışcam. Sizleride uyarmak istedim kızlar. Rabbim hepimizi korusun. Yavrularımızı sağ sağlim kucaklarımıza alalım.