Annelerimiz merhaba ben 17+2 günlüğüz ve bende kalp çarpıntısı oluyor kalbımın hızlı attığını hissediyorum bu ne icin olabilir sizlerde aramizda böyle olan var mı? Normal mi sizce virüsden dolayı hastaneye sık gitmiyorum. Gittiğimde doktoruma da danışacağım sizlere de sormak istedim