Kızlar ikili taramam temiz çıktı doktorum üçlüyüde yaptırdı 16.haftamda. Sonucu bekliyoruz. Bu rutin mi? İkili temizse üçlüyü yapmıolar diye biliyordum ama benim doktorum istedi neden acaba ? Eşimle bizde demedik bişi yaptırdık. Bi sorun olduğundan değildir di mi ?