Merve8494 Sna-1234 bekliyim bense 2. Sezeryani olucam ilkinde bel ağrısı kaldı bunda bise olmaz inşallah 😊
Suveydaa Sna-1234 bu doktorunuza, anestezi ekibine, ameliyat ekibine bağlı. Onlar işlerinde iyilerse birinci de üçüncüde aynı oluyor.
Sna-1234 Merve8494 inşallah benim de 2. Sezeryan olcak daha zor olduğunu yazmışlar öyle mi acaba 🤷♀️
Merve8494 Sna-1234 bence herkes zorluk yaşamıyor abimin eşi de 2. Sezeryan oldu bi sikibti yaşamadı 2. De