bltern1 haftanız erken hissetmeniz için. Hissetseniz bile güçlü değildir hareketleri, ben 18+3 hamileyim. Kalp atışı şeklinde karnımda hissediyorum ama bebek mi kalp atışım mı çıkaramadım. İçimde hareket ediyor bebek bence.
Zamanla düzelecek hareketleri. Ben o kadar düşünmüyorum. Zamanı var herşeyin