Merhabalar. Benimde 12. Haftadan itibaren karaciğer enzimlerim ve safra asidim yüksekti 1.5 ay hastahande yattım en son biyopsi dediler. Ursafolk kullandığım tek ilacti o hafta değerlerim düşmeye başladı şuan 32. Haftamdayim değerlerim yeni yeni 100 un altına düştü önceden 800 lerdeydi bu seferde değerlerim düşünce kasintim başladı ama buna ddla şükür sağ salim elimize almamızı nasio etsin rabbim içinizi ferah tutup hucuret süresi okuyun bol bol inanın çok faydasını gördüm.