Merhaba anneler yaklaşık 17 gün önce kanamam oldu ve kimyasal gebelik sonucu hamileligin sona erdi sorum şudur bu aralar yumurtlama dönemin ve bu yumurtlamanın üzerinden3-4 gün geçti ve adet olucakmışım gibi kasik ve sol bacak kramplarım oluyor acaba normal mi bu durumu yaşayan oldu mu teşekkür ederim şimdiden 🙏