H-M bende öyle hissettiğimi doktoruma söylemiştim alttan muane etti rahim ağzı kısalığım oldugunu erken doğum riski taşıdığımı söyledi ve direk progestan fitil yazdı her gece onu kullandım. 10 dakika bile ayakta durmamı yasakladı annem baktı bütün hamileliğim boyunca. Bence sende doktoruna alttan muane etmesini iste çok geç olmadan. İnşallah öyle bi riskin yoktur ama varsada fitil çok iyi geliyor ben 39. Haftaya giricem ve hala gelesi yok😂🙏 bu arada 27. Haftamda öğrenmiştim kısalık oldugunu