Iloss kim demişse yalan demiş 😂 bende suyum geldiği için suni ile doğum yaptım. Hastaneye gittiğimde sancı ağrı hisbisey yktu 1cm bile değildi açıkligim. Dozu basta az verdiler vücut alışsın bianda yuklenmesin diye. 5saat boyunca ne ağrı ne sancı hicbisey hissetmedim. Sonra dozu 2katina çıkardılar.. 2katina çıkardıklarında acilmam sadece 2cm olmuştu. 1saat sonra sancıları hissetmeye başladım 2saat sonrada acilmam 2cmden 9cm oldu doğuma alındım hemen. Merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 😊