Ssedaa Kızlar karnım o kadar kasınıo ki elimde degil kasımamak heryerini cizdim.kasınmayı azaltacak ne yapiosunuz
Zeykem Ssedaa sakın tırnaklarınla kasıma dıcektım olan olmus😁 yırtıklar oluyormus canım tırnak ızı gıbı halam demıstı ve karnında gordumde yanı dayanılmıyo ama parmaklarının etlerıyle kasımaya calıs hemen su sür nemlendırıcı sur unut ben oyleyım
DenizzzT Ssedaa bende tek çareyi bebe yağında buldum johns baby bebek yağı al sabah akşam aralarda da sür aldığım pahalı çatlak kremleri yağlar hiç biri fayda etmedi tek çareyi bunda buldum artık hiç kaşınmıyor...
flawles Öyle kaşındığında çatlamaya başlamıştım😒 Vazelin sürüyorum şimdi kaşınmayı durduruyor yumuşattığı için
Eminekaplan yaglar sürüp memlemdir canım gerildiği için cilt kaşınıyor çatlak olmasını istemiyorsan bebe yagı kakao yagı hındıstan cevizi yagı shea butter bunlardan dönüşümlü olarak sürrr
Nisann Bende de çok kaşıntı oluyodu içim gidiyodu doktora sordum lierac diye bi krem önerdi iyi mi die sorarsanız kaşıntı az da olsa geçti ama çatlaklara iyi geliyomuş pahalı ama almış bulundum şimdilik iyiyiz 4.ayımdayım erken başladı bende kaşıntılar☺
zmq Ssedaa bol bol su iç dışardan kremle yağ ile nemlendirebilirsin ama su içerek içerden nemli tutman lazım diye biliyorum.
Elifdilara Ssedaa canim catliyorsun.yumusatack biseyler sür karnina yagla kendini bol bol.ihmal mi ettin.ben de oyle olmustum bir kac gun surememistim nerdeyse kanatacaktim kaşıntıdan
Sedaoruc Mustelanın yağını kullandım iki ay kadar memnun kaldım ☺ şimdi de badem +çörekotu yağı+kayısı yağı kullanıyorum 39 haftalığız önemli olan nemini koruman bence yağ kremlerden daha etkili☺bende de çatlak kaşıntı başlamıştı şimdi hiç yok
Aysenaz Avuç içiyle kaşıyorum cnn vazelin ve bebek yağında fayda buldum bide sık sık duş al hem rahatlatır hemde yumuşatır ama duştan sonra krem kullan bol bol da şu iç
Busra8080 Ssedaa kasınıyorsa catlamaya basliyor demektir canim badem yagi veya bebek yagi vs. Bircok cesit nemlendirici yaglar var bian once kullamalisn
OktayEsenglBa Hiç faydasını görmüyorum bu zamana kadar kullandım ama oldu genetik herşey vücutla alakalı galiba biraz olacağı varsa oluyormus 😔😔