Nagis93 Merhaba kızlar 39+2 yiz krem rengi-acık sarı gibi akıntı oluyo acabaa dogum belirtisi mi enfeksiyonel bi durum mu bazen de adet sancısı gibi agrılar oluyo ama nst de hiç sancı cıkmadı daha. Aynı durumları yaşayan var mı acaba?