Zavira16 Kızlar 5. Gün çift embriyo transferi oldum bugün 9. Gündü idrarda negatif. Doktorum 12. Günde bak demişti sonrada pozitif görenler varmı?
dugmeninannesiii Zavira16 ben 7. Gün yapmıştım canım ilk idrarımla çıkmıştı silik çizgi sonra gün içinde yaptım çıkmadı. Ertesi gün sabah yine ilk idrarımla erken gebelik ve normal test yaptım erken gebelikte çıkmafı mesela. Testinle alakalı olabilir birde mutlaka ilk idrarınla yap. İnşallah güzel haberler alırsın 🌸
Neslihan1903 Zavira16 erken gebelik testi değilse çıkmaz canım benim 10. Gün erken gebelik testinde çıktı
Gizemmmmmmkync Zavira16 canım üzmek istemem ama bende 7. GÜn yapmıştım silikti ikinci çizgi 8. Gümü kan verdim pozitif çıkmıştı
Homeless20 Zavira16 ben 9. Gün sabah ilk idrarımla yapmıştım ovülasyon testi ile. Çıkmıştı. Yarın ilk idrarınla dene bence
Zavira16 dugmeninannesiii Ya inşallah teşekkür ederim moral verdiğiniz için ☺️ Sanırım 12. günü beklesem daha iyi olucak
Sbnm06 @Zavira16 doktor banada 12. Gun kan tahlili ile baktir demisti sabretmesi zor oldu ama tam 12. Gunde yaptirmis pozitifi gormustum.Beklemekte fayda var bence 12 Gun kandan baktir..birde 5. Gun embriyosu tutma ihtimali cok daha yüksek kii çiftmis birde insallahh tutmustur bebekleriniz
OzelS Zavira16 canım en doğrusu doktorunun dediği tarih ama 5. Gün embriyosu olduğu için 9. Günde belli olurdu ben 7. Günde öğrendim evde testle üzülmeni istemem tam gününü bekle bakalım canım
Zavira16 Bu 2. denemem olduğu için tecrübeliyim aslında kendimi negatife hazırladım ben zaten ama bi umut işte. Dediğiniz gibi günümü beklemek en iyisi olucak, teşekkür ederim cevaplarınız için
Esra-dmr Zavira16 olabiliyor canım yani şu an kanında çıkıp idrar da çıkmayabilir gibi. İdrara hcg değeri geç karışabiliyormuş o yüzden yanıltabilir demişti doktorum. Bende 7. Gün erken gebelik yaptım negatif çıktı 10. Günde 5 liralık testte silik çıktı . İnşallah senin de pozitif olur 🤲🏻🤲🏻☺️
annelik16 Zavira16 ilk transferimde 8.gün bakmıştım negatifti doğru çıktı 2. Transferimde 9.gün baktım pozitifti o da doğru çıktı 🌸