Kubdenya Zee88 premesisi kullandım ama ne zaman içsem kustum o yüzden onu da içmedim bu ara çok kötü gidiyor gün-de en az 2_3 kre kusuyorum kendimi tutuyorum çoğu zaman 11+1 deyim bi atlatsaydım su gunleri