Gul6161 Kızlar göbeğimizden aşagıya doğru inen düz çizgi hamilelikte olma sebebi ne alaka cinsiyetle bi alakası var mı ?
Deletedmom15 Gul6161 bana doktorum hormonlar yuzunden oluyo demisti canim ben cinsiyetle alakali oldugunu düşünmüyorum benimde koyu bi cizgim cikti erkekti arkadsimdada cikti onunko kizdi
Denizzz88 Gul6161 benim henüz çıkmadı 18 haftalık olduk sizin ne zaman çıkmıştı Herkeste çıkıyor mu ki acaba benimde hiçbi fikrim yok o konuda 🤔
Nuray23 Gul6161 bende bu hafta belirdi ama cokk hafif bi cizgi gobekten asagiya kadar 😁 cinsiyetle alakali degilde hormonlardanmiş. Kizim olucak allah nasip ederse.
ozgeerbas Gul6161 Bende var o çizgiden olunca bebeğin cinsiyeti erkek derlerdi bana ve dedikleri kadarda oldu cinsiyetimiz erkek
Gul6161 Deletedmom15 anladım bazı kişileriden öyle duydum bende benimkinde göbekten aşagıya doğru kimisinde boydan boya oluyomuş
Arslnyldz Gul6161 benimde 12. Haftadan itibaren göbekten aşağıydı şuan 25. Haftadayım üstünde de oluşmaya başladı ☺️
Nur_tanem Denizzz88 benim kızımda hiçbir çizgi çıkmamıştı düz beyazdı bakalım ikincide neler olacak 🤷
Nuray23 Gul6161 20+5e gircem ben bu gece allahin izniyle😊 hep merak ediyodum bende cikmiycak heralde filan diyodum da vallahi cok silikte olsa anlasiliyor😂
Znurhalil Benim göğüs aramdan başlayıp vajinamin üstüne kadar var 🤭 bekarken hafif di bu çizgi ama şimdi halilelikte gobis büyüdükçe oda çok güzel duruyor🥰
Denizzz88 ozgeerbas benim de erkek 18 haftayız ama henüz bi çizgimiz yok. Bende internette göbek deliğin altındaysa kız üsttede varsa erkek diye okumuştum 🤔🤷🏻♀️
Denizzz88 Mercimekmom ben kumralım ama sanırım burda yazılanlara göre hormonal birşeymiş çıkması 🤷🏻♀️😀
Ohaezgi Gul6161 valla cinsiyetle ilgili mi bilmiyorum ama benim nasip olursa kızım olcak göbeğimde çizgi var