baby3_ Ebru-1990 canım bana 30 u geçsin rahatız diyor ikiz benim kızlarım olacak nasipse. Baskı açıklık çıktı rahim ağzına dikiş falan atıldı zorlu geçti biraz
Ebru-1990 baby3_ ay ne güzel 2 prenses birden geliyor evinize 😍 sağ Salim kucağınıza alın inşallah🙏🏻 Bizim de kızımız geliyor nasipse 3. Bebeğim benim kızları ikiliyoruz 😁🙏🏻
Fatosdvrc nurayunusemre 4 buçuk aylık ama yavaştan mide yanmalarım başladı cokta rahatsız ediyo sizde de mide yanması olan hamişler var mı
[silindi] tubik_ tubik_ masalahh finale adım adım ilerliyorsunuz.☺️Hayırlı dogumlar dilerim.Darısı bizim basımıza🌸