Tatlimm_tatlimm Zhlcan Pembe mavi Nilgün Hanım. Çok memnunum ne dediyse çıktı çok ılımlı anne şefkati var.
Yeni474747 Minikbebisim AY masallah tecrübenizi dinlemeyi çok isterim 😊 sühendan hanımdan memnun musunuz çok despot ama Ona çok güveniyorum. Tamamen normal Doğum yanlısı
khrmnozg Zhlcan ibrahim avcı gerçekten hem tecrübeli hem sıcak kanlı bi doktor insanı çok rahatlatıyor kafanızdaki bütün soru işaretlerini gideren bir doktor 🐣
Minikbebisim Yeni474747 valla öyle despot ki ne despot 😁herşeyin en iyisini biliyor bariz belli umarım normal dogurabilirim 😁
Yeni474747 Minikbebisim kaç kilo aldınız😂 önüme tatlı börek gelince eşim beni sühendanla korkutuyor :)