Sedancre bigunanneolucak bu 1 gün de yaptığın hepsi mi yoksa canım kafan karışıyorsa ben sana anlatim tek TEk
Elbet-birgun-kavusacagiz bigunanneolucak bi gunde bu kadar test yapmaya gerek yokki bi tane yeter Yumurtlama olmus
Sedancre bigunanneolucak kuzum sen değerlendir gerisini Allah’a bırak çok stres yaparsan üstüne gidersen olmaz öyle
Sedancre deleted270 bak canım şimdi anlatıyorum öğlen 12:00/16:00 arası yapıyorsun akşam 20:00 /22:00 arası yapıyorsun ama 2 saat öncesinden hiçbir şekilde sıvı alımı yok test bir kere yapılıyor ilk idrarda yapılmıyor sen yine buraya at ben yorumlarım canım bide keçiboynuzu ye kabak çekirdeği ye eşinle beraber bol bol
Mceylanmz bigunanneolucak canım 4 güzel faln değerlendir ve en çok tutan saat ise öğleden sonra 3 4 veya 5 gibi değerlendir bide bi sefer de sırt üstü değil de yüz üstü uzan ve kalçanın altına yastık koy o şekilde de çok faydalı bende öyle yaptım kac ay sirt ustu uzanmistim bi seferde yuz ustu uzandim bi yerde okudum cok faydaliymis diye ilk denememde hamile kaldım onunda etkisi varmidir bilemem ama bence vardır 😊
Gebegunlugu Ben yumurtlamayi görür görmez 4 gün peş peşe değerlendirdim tuttu cnm suanda 32 haftaligim. 4 gun beraber ol ama vajinani yikamamaya çalış yani içine su gitmesin 15 30 dakika kalkma ilişkiden sonra insalalh tutacaktır 🙏🙏 4 günü unutma