EsenPelin Kızlar günde kaç litre su içiyorsunuz , ben çok susuyorum ya 3 lıtreyı buluyor daha 2 aylık yokum bılmıyorum zararı olur mu ama 😞💁
Zozi EsenPelin ben normalde su az icerdim hatta icmezdim.simdi zorla anca 1,5-2 lt icebiliyorum.senin 3 lt en iyisi.
SemihDamlaDalan EsenPelin ben hamilelikten öncede günde 3 litre içiyordum şimdi 3-4 litreyi buluyor ☺
Aselminamm Ben hiç içmiyorum ya günde 1 bardak bazen . Normalde içerim de ben köyde ki suya alıştım simdi çarşıdayım su kokuyor içemiyorum asla . Hazır sular da bana guzel gelmiyor . Bu yuzden su dan soğudum ama bol bol içmem lazım ne yapacagim bilmiyorum