Narmina Selam aleyküm kızlar. 39 +3 hafta Hamileyim. Karnımln altlna sanki bicak kimi bir şey saplanlyor daha sonra geçiyo yine oluyor. Acaba sancı böyle bir şeymi🙄 bilemedim
Kubrasnyrt Narmina bende 39+1 canım banada oluyor yalancı sancılar olabilir bıçak batması gibi bir acı
sagsbry Narmina bende Bi post açtım ama kimse yazmadı burdan sorayım bari benimde karnım dehşet Bi şekilde gergin ve ağrıyor normal mi acaba.. 28 haftalık hamileyim
Haticecem sagsbry bende açtım banada cevap veren olmadı bazen oluyor öyle şeyler ağrı nasıl bir ağrı tam anlatırsanız
sagsbry Narmina yok canım ne dinlenince geçiyor ne ayağa kalkınca ne yatınca bir buçuk saat ağrı çektim duşa girdim masaj yaptım ama geçmek bilmedi
sagsbry Haticecem ilk hamileliğim yalancı sancı mı yoksa erken doğum belirtisi mi bilemedim.. Acile gidip geldim herşey normal enfeksiyon var o yapar dedi 🤷🏻
Narmina sagsbry Allah kolaylık versin canım dinlen kendini çok yorma birde böyle agri olsa doktora git yinede sen belkide yalnız enfeksiyondur
Haticecem sagsbry birşey çıkmamış çok şükür 🙏 ama enfeksiyona dikkat edin oda hamileliği etkiliyor diye biliyorum 🌸💕