Cereninci Kızlar bugün test verdim çok ağrılarım vardı sonuç geldi pozitif 20 haftalık gebeyim ne yapmam gerekiyor ilaçta yok
Busra34ybg Cereninci bol C vitamini sarımsak tavuk kemik suyuna çorbalar ev yapımı turşu yoğurt ve doktorunuzun vermiş olduğu vitamin ilaçları başka yapacak bisey yok çok geçmiş olsun inşallah rabbim şifa versin
ece_2206 Cereninci çok geçmiş olsun ben de 29 haftalık hamileyim 8 gündür pozitif karantinadqyım tat ve koku kaybındab baska sıkıntım yok şükür bebeğim de gayet iyi Stres yapmayın lütfen her ne kadar izole de olsak gelip buldu bizi hastalık
Merve-Burak Çok geçmiş olsun moralinizi yüksek tutun ki bağışıklığınız düşmesin doktorunuzun tavsiyelerine uyun. İnşallah tez zamanda şifa bulursunuz.
AzraAksoySahin Bende bugün ppzitif olduğu mu öğrendim baya ağrım var c vitamini ve parol içiyorum inşallah bian önce gecer sizede çok geçmiş olsun
Fatoos Merhaba bende de 3 gündür koku kaybı var eşimin pozitif çıktı bugün geldi sonucu doktorum başka belirti olursa ona göre gidersin acile başvurursun dedi bol bol C vitamini tüket meyve tüket dedi