Fatma_0 Merhaba güzel anneler. Allah nasip ederse Mart sonu nisan başı doğum zamanım. Bebeğime kaç aylık kıyafet, neyi ne kadar kaç tane almalıyım? Yardımcı olur musunuz?
Serifeisitmir Fatma_0 canım ben 2 tane 10li hastane çıkışı aldım 6 takımda 5li aldım kusacak edecek cabuk kirlenir
Ezgiiiiiii Canım çok fazla kıyafet alma çünkü çok hızlı büyüyorlar ben 5 takım aldim gerektikçe alırsın zaten
Duygu3437 Ezgiiiiiii hızlı büyüyorlar ama günde 2 3 kere kıyafet değiştirmek zorunda kalıyorsun 5 takım asla yetmez bilginiz olsun
Ezgiiiiiii Duygu3437 tulumda var 2 adet yatacağını dusunuyorum ilk dogduktan sonra yetmezse yine alirim
Ezgiiiiiii Nesrinudun oglumda almıştım ama çok fazla giydirilmeyen parca var o yuzden ben tercih etmedim