Blacdown emzirmek dünyada ki en mükemmel duygulardan biri… Bebeğinizi kucağınıza aldığınız an göğsünüze koyacaksınız emin olun ☺️ insana hamilelikte tuhaf geliyor ama kucağına aldığın sadece o iyi olsun da diye düşünüyorsun… O sizi emerken onun kokusunu içine çekmek, göğsünüzde uyuması, emerken boynunuzda ki kolyeyle oynaması, elini öptürmesi… Şuan bile emzirerek yazıyorum bunları 😌 acıktığında gelip ‘Anne memee’ diyor ya, eriyorum… Anne sütü pahabiçilemez bir nimet… Ben hamileyken ay ben göğsümü açamam, herkesin yanında asla emziremem vs derdim. Ama anne olunca öyle olmuyor. Anne olunca göğüslerin sana sadece bebeğinin rızkı olarak görünüyor. Arkadaşımda hastaneye emzirme önlüğü götürdü ben kimsenin yanında emziremem diye doğdu önlüğü takmak istemedi ☺️ yani o emzirme içgüdüsü bebeğin doğar doğmaz işleniyor sana merak etme 😌