Yasomemo hiç korkulacak bir şey değil. bir kere acı duymuyorsunuz, sadece ufak bir rahatsızlık hissi, o da saniyelik. abartıldığı kadar bir şey yok inanın. ki ben çok hassasım o bölgeyle ilgili 🙈 ben bile ses çıkarmadıysam ve normal doğum yapabildiysem herkes yapar diyorum ✌🏼