Rumeysagnc 13 haftalık gebeyim sabahtan beri geçmeyen bel ağrısı yaşıyorum kalçama vuruyor topallıyorum resmen nasıl geçer neden oluyor bilmiyorum bilen varsa lütfen yazabilir mi?
Seymacvk Rumeysagnc Evde çok iş yapıyorsanız eğilip kalkıyorsanız ondan olabilir. Ben bi süpürge açsam belimden yürüyemiyordum bile o derece kramp giriyordu. İkinci trimesterde biraz geçti üçte tekrarladı 🤷🏻♀️
Rumeysagnc Seymacvk yani çok iş yapmıyorum Evi süpürsem bile böyle aprın olmuyor bugün hiç iş yapmadım ama sabahtan başlayan ağrım dinmiypr
Seymacvk Rumeysagnc Doktorunuza sorun en iyisini o bilir, ben söylediğimde hep yatmamı söylemişti çok iş yapmamamı vs.