ikizannesi172011 2ser hastane çıkışı 3 er tane de tulum aldim yanıma hepsinin içine giydirmek icin zıbın koydum 3 er tane de yedek koydum (çorap,eldiven,zıbın,ayakli) birde malum pandemiden dolayı hastanedeki besiklerin üstüne örtmek icin 2 şer muslin aldim