umutbaby Hducjsks şu an yediklerinden değilde sendeki depolardan besleniyor korkma bişey olmaz bulantılar için prilam dr kullanabilirsin bana çık faydalı olmuştu
Tubican Bende 7+3 ama hiç öyle seçme olmadı sadece sabah ve akşam yemek yaparken biraz çalkalanıyor midem ama başka bişey yok neden ki bilemedim
Thysn23 Atistirmalik şeyler ye canının istediği birşeyler ye canım meyve kuruyemiş vs ben açlıktan bulantidan ağlıyordum kimi zmn
Havva- Korkma bisey olmaz bende 8 +1 hamileyim hiç bisey yiyemiyorum evde fındık badem hiç tuketemiyorum sabah maydonoz çok az patates kızarması akşamları da belki makarna bol yoğurt zamanla düzelir zaten makarna yogurt sende dene evde yiyemiyorsan dışarda ye evde yaptigin yemek salça kokusu falan çok etkiliyor
idiloska Evde yemek yapabiliyor musunuz? Tek aciz benim sanırım, mutfağa giremedim dün gece, girdiğim anda öğürtüler geldi. Bulantım ve kusmam olduğu günler çok depresif oluyorum.