Eslemoyku günde bir tane içiyorum içiliyorda yanı hamıleyız sonuçta hasta degılız abartmamak kaydıyla herseyden yiyebılırsın dedı doktorum bencede öyle mıllet sıgara ıcıyo yanı sigaradan daha zararlı bişe yoktur dıye düşünüyorum
arkadasım 3-4günde 1cips yerdı masallah sımdı oğluna 🌸 öbür arkadaşım kahve yer içerdi kızı masallah 🌸🌸 yanı oyuzden çok abartmamak lazım çevremde çok böyle örnek abartmadan ye iç 🌸🌸🌸