Bende 41+5te suni sancı alıp doğum yapanlardanım o zamana kadar ne sancı ne nişan ne su gelmesi hiçbir doğum belirtim yoktu gece 10da verdiler sancıyı öğlen 3te doğumum oldu elbette ki normal sancıdan daha farklı ve ağır bir sancı ama bebeği kucağına alınca her şeyi unutuyorsun 😇 Rabbim hayırlı doğumlar versin inşallah 🙏🏽