Ftmal cok sik hastaneye gitmemeye dikkat edin, eldivenden cok oradaki hava, sizden once girenlerin covidli olmasi vs daha tehlikeli kandansa. Hastane ici sirkulasyon cok fazla maalesef. Benim de kontrollerimi 5 haftada gittigim oldu hatta benim doktorum hic kan idrar tahlil yaptirtmadi bana, sadece saglik ocagi birkez tetanoz icin gittigimde yapti. Cok fazla yapilmasi elzem degil bence kan idrar tahlili falan da, sorunlu hamilelik degilse