05122014 19 haftalik hamileyim 16.haftamdan itibaren sol göğüs altımda kaburgamda şiddetli ağrılarim oluyor yaşayanlar var mı
Gmzecemelin 05122014 bende hala devam ediyor 28 haftadayim artik i aciya alistimm gectigi bir gün bile olmadi ne yazik ki 😔 doktora gittim kaburgaya baski oldugu icin agri yapiyor dedi
eylmylk 05122014 18+3 günlük hamileyim ve az evvel hissettim geçen haftalarda da ara ara oluyordu. Bence rahmimin bebeğimiz büyükçe yukarı baskı yapmaya başladı. Çok şiddetli değil benimki ama bi ağrı ağırlık var gibi
Pembe-mavi 05122014 yaklaşık 2 haftadır bende de var. 29 haftalık olfuk. Bende korkuyorum acaba kalpte mi sıkıntı var diye. Ailede de kslp hastası var
Mom092 05122014 26 haftalikken basladi bende 34 haftalığız hala devam ediyor uyuşukluk tarzinda bi agri anlam veremedim doktorumda bakti bisey goremedi bebek buyudugu icin baski yapar dedi karaciğer enzimlerime bakildi ondada sorun cikmadi
05122014 eylmylk Pembe-mavi 29 haftada normal diyorlar doktorlar bana kardiyolojiye muane ol dedi insallah birşey çıkmaz 16. Haftada baslamasi cok erken