24 civarlarında protein kaçağım vardı rutin idrar tahlilinde öyle anlaşıldı tansiyon takibi yapıyordum ödem falan da eşlik etti artık son haftalar 36.haftada doğum yaptım.
şimdi yine protein kaçağım var hatta 4500 mg civarı ama böbreklerimde kronik bir rahatsızlık oluştu o yüzden, şu an tansiyonum normal ilaçlarla ödemim de yok