elisas-mom evet yeni yapılan kadın doğum hastanesi.. ben suyum gelerek gittim hastaneye hemen acilden giriş yaptık ultrasonla baktı bebek tersti sezeryan olcak dediler. Sonra hazırlık aşamaları falan derken sabah 6da ameliyata girdim. Doktorlar ebeler falan çok iyidi. Öyle korktuğum gibi değillerdi ilgisiz falan. Tek sorun babasının bebeği bir kere görmüş olmasıydı