Esrae2 Kızlar bebek erken haftalarda döndü kafası aşağıda ama 39+4 olduk kafası doğum kanalına inmemiş yukarda dedi doktor iner mi sizce doğum yapanlar kacinci haftada indi ? Evde iki çocuk olduğu için de sezeryan olmak istemiyorum