36 haftalık gebeğim, bugün yine her hafta gibi hem kontrole hem NST’e için hastaneye gittim doktorum çok titiz ve detaycı bi doktor herşeyle tek tek ilgileniyo ve bi sıkıntı olmasada emin olmak için tekrar çağırıp tekrar ilgileniyo ve bana bugün dediki bebek kordonunu boğazına dolamış ama gevşek sorun yok dedi ve herhangi bi sıkıntımda veya bebeğin hareket etmediğini fark edersem bekleme direk gel dedi. NST den sonra tekrar odasına gittiğimde bana kordon bebeğin boğazına doşandığı için hafta da değilde daha sık kontrollere gelmelisin dedi bende bu konu beni rahatsız etti ve çok tedirgin etti bi sorun varmı dedim bana “hamile 5 kadından 1nde bu sorun oluyo ama sıkıntı veya korkacak bişey yok” dedi ama sürekli odasından çıkana kadar bana “herhangi bişeyde bekleme gel bebeğinin hareketlerini hissetmessen veya her hangi bişeyde çekinme ara veya gel dedi” Ne kadar bişey olmaz desede bu beni korkuttu ve tedirgin etti aceba aranızda böyle bi durumla karşı karşıya geldiği oldumu veya bi sıkıntı yaşadımı bu durumda?